Timo Bron
Dorpsstraat 44
4284 EJ Rijswijk N.B.
Hamster bv
M. Woudstra
Oude Gracht 31
2011 GL Haarlem
Rijswijk, 25 november 2012
Betreft: Schaatsen
Geachte heer Woudstra,
In oktober had ik in uw zaak een paar schaatsen gezien die waren afgeprijsd naar €100. Deze waren echter niet in mijn maat, dus moesten deze besteld worden. De bestelling was niet doorgegeven en in november waren ze uitverkocht. Daarom moest ik een duurder paar kopen van het merk Koostra voor €125. Ik vroeg de verkoper om korting, maar hij weigerde dit, ookal was dit een fout van de winkel. Toch kocht ik de schaatsen voor de volle prijs. Bij de eerste training wilde ik de schaatsen aantrekken, maar de veterbevestiging ging al gelijk kapot. Ik keerde terug naar de zaak en de verkoper zei dat ze zouden worden gerepareerd. Ik weigerde dit aanbod en vroeg mijn geld terug. De verkoper zei dat dit niet mogelijk was en ik kreeg een tegoedbon die binnen twee maanden moet worden gebruikt.
Hierbij vraag ik toch mijn geld terug aangezien ik de waardebon niet zal gebruiken. Door een fout van de zaak heb ik een extra €25 moeten betalen aan schaatsen die ik niet wilde. De verkoper was bovendien niet beleefd. Daarom ben ik niet tevreden met de service. Ik kan begrijpen dat een fout kan gebeuren, maar daarom stuur ik deze brief om een oplossing te vinden die gunstig is voor ons beiden.
Ik vind dat €100 van de €125, aangezien de schaatsen zijn beschadigd, teruggeven en de schaatsen en de tegoedbon terugbrengen een goede oplossing is. Ik hoop snel antwoord van u te krijgen en dat u akkoord gaat met dit aanbod.
Met vriendelijke groet,
Timo Bron.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten